Ekonomická obhajoba reklamy

Ekonomická obhajoba reklamy

Reklamy jsou obecně považovány za společensky nežádoucí jev. Je na ně přinejlepším nahlíženo jako na nepříliš kvalitní zdroj informací o produktech firmy, jež se jejich prostřednictvím snaží vzbudit povědomí o jejich existenci, a tím si získat nové zákazníky, častěji...
Mýtus ziskové inflace

Mýtus ziskové inflace

„Zisková inflace“. To je termín, který jednoznačně dominuje tuzemské měnověpolitické debatě (alespoň v posledních měsících). Dokonce i nejmenovaný český profesor ekonomie působící na prestižní americké univerzitě se uchýlil k tomu, že naši inflaci nazval „ziskovou“. A...
#68 Javier Milei – Threat or Savior?

#68 Javier Milei – Threat or Savior?

Discussion panel on Javier Milei, his policies, and Argentina’s future. March 26, 2024. Prague, Czech Republic. Panelists: Lars-André Richter – Head of Prague Office, Friedrich-Naumann-Stiftung, previously the Head of Office in Buenos Aires, ArgentinaLautaro...